teisipäev, 6. aprill 2010

Talviti, kui aias midagi teha ei saa, kogun ja kirjutan ma hoolega üles mõtteid, mida ma kõike kevadel külvan, istutan, panen pottidesse kasvama, koristan, kolin ja ehitan. Selleks tarbeks on mul isegi suures toas diivani juures spetsiaalne kaustik, kuhu kohe kõik pähe tulevad mõtted kirja saab panna.

Kaustikus on kirjas maitsetaimed, mille seemneid või istikuid ma kevadel ostma pean, uued põnevad lilled, mida külvata ja istutada (näiteks sel suvel tuleb meile pinnakatteroos The Fairy) ja palju muud. Minu haugimälu juures ei mäletaks ma muidu kevadel/suvel enam midagi.

Samuti olen kaustikusse kritseldanud ka üsna palju jooniseid täiesti ebapraktilistest ehitistest aeda. Seal on joonis kuidas ja millest ehitada sild üle lillepeenra (lihtsalt toreduse pärast - teisele poole lillepeenart saab tegelikult ka üle peenra astudes), joonis milline peaks välja nägema uus vaheaed (see on ka olulisuse pärast, et saaks koera ühel- või teiselpool kinni hoida), joonis pingist ploomipuu alla (ma ei tea veel, kes seal küll istuma hakkab, aga pink oleks ju tore) jms.

Ühesõnaga iga kord kui mul tuleb pikal ja pimedal talveõhtul aiaigatsus peale, genereerin ma oma kaustikusse uue hullumeelse idee. Hea, et talv lõppema hakkab. Kes teab, mis meie aias muidu kõik sellel suvel veel juhtuma hakkaks.

PS Eile ei olnudki lumi enam aias põlvini. Juba sai kummikutega lumes käia ilma, et lumi üle serva sisse tuleks (aga mul on ka väga kõrge servaga kummikud). Lumikellukesi ja krookuseid veel ei paista, aga esimene lumevaba laik on juba täitsa olemas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar